شرکت توسعه برق و انرژی سپهر(سهامی عام)

سامانه جامع بیمه صنعت آب و برق راه اندازی شد

تاریخ درج خبر: 22 آذر ماه سال 1399

مدیرعامل شرکت ساتکاب از راه‌اندازی سامانه یکپارچه بیمه‌های صنعت آب و برق خبر داد و گفت: با راه‌اندازی سامانه یکپارچه بیمه‌های صنعت آب و برق، کارکنان صنعت آب و برق در این سامانه به شکل متمرکز قرار گرفتند.

مدیر عامل شرکت ساتکاب با بیان اینکه سامانه‌های مذکور توسط بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان طراحی و عملیاتی شده است، خاطرنشان‌کرد: تجمیع اطلاعات، گردش مطلوب داده‌های مورد نیاز در این زمینه، رصد لحظه‌ای اطلاعات مرتبط، امکان گزارش‌گیری از اقدام‌های انجام شده، قابلیت دسترسی به اطلاعات عام برای عموم و اطلاعات خصوصی برای افراد مرتبط و خاص، از ویژگی‌های این سامانه یکپارچه است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ شرکت در وزارت نیرو به‌طور مستقیم و غیرمستقیم توسط شرکت ساتکاب ساماندهی شده‌اند، اظهار داشت: راه‌اندازی مجدد شرکت ساتکاب با محوریت حمایت از ساخت داخل، حمایت از صادرات، سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های پژوهشی- تحقیقاتی انجام شده و دو سامانه مذکور نیز با هدف شاخص‌های مذکور عملیاتی شده و با توجه به اهمیت پروژه‌های یاد شده امیدواریم که اجرای آن‌ها زمینه‌ساز اقدام‌های بعدی نیز باشد.

وی در ادامه به توضیح درباره نخستین بانک جامع اطلاعاتی فعالان صنعت آب و برق (سامانه وندورلیست) پرداخت و گفت: این سامانه با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی پویا، کاهش خدمات انسانی، کاهش هدر رفت زمان، کاهش هزینه کاغذ مورد استفاده برای ثبت اطلاعات، کاهش خدمات انسانی مورد نیاز، جامعیت اطلاعات تولیدکننده صنعت آب و برق، امکان رصد محصولات تولید و تایید شده صنعت آب و برق بخش خصوصی و غیر از آن، قابلیت ارزیابی محصولات تولید شده توسط همگان، ارتقای سطح رضایتمندی و ارتباط موثر بخش‌های تولیدی طراحی و برای فعالان صنعت آب و برق اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب ادامه‌داد: همه فعالان اقتصادی در صنعت آب و برق کشور می‌توانند با ورود به سایت اینترنتی شرکت ساتکاب و بخش «وندورلیست» اقدام به ثبت و ورود اطلاعات کالای مورد نظر خود کرده و پس از تایید مدارک ارائه شده، نسبت به معرفی محصول خود اقدام کنند.

برپایه این گزارش، علاقمندان به استفاده از دو سامانه مذکور می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی سایت ساتکاب www.satkab.ir اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند.

بالا