شرکت توسعه برق و انرژی سپهر(سهامی عام)

انتقاد از عملکرد وزارت نیرو درباره سامانه برق اضطراری برای تهران

تاریخ درج خبر: 19 آبان ماه سال 1399

رییس شورای شهر تهران از رویکرد وزارت نیرو در مورد سامانه برق اضطراری انتقاد کرد و گفت: در مورد برق اضطراری هیچ کار ویژه‌ای انجام نشده و وزارت نیرو تصور می‌کند همین سیستمی که دارد کافی است.

محسن هاشمی رفسنجانی در مراسم رونمایی و بهره برداری از سامانه هشدار سریع زلزله، فاز دوم سامانه پیش بینی و هشدار سیل و سامانه پیش بینی یخبندان شهر تهران که پیش از ظهر امروز در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران پایتخت برگزار شد، گفت: به سهم خودم و از طرف اعضای شورای شهر تهران از آقای حناچی و آقای کرمی محمدی تشکر ویژه می‌کنم که یکی از قول‌هایی را که یکی دو سال پیش در مورد نصب دستگاه‌های شتاب سنج و زلزله نگار داده شده بود، به منصه ظهور رساندند، این یک کار ارزنده است.

وی از رویکرد وزارت نیرو در مورد سامانه برق اضطراری انتقاد کرد و گفت: در مورد برق اضطراری هیچ کار ویژه‌ای انجام نشده و وزارت نیرو تصور می‌کند همین سیستمی که دارد کافی است. در حالی که من می‌دانم در کمیسیون سلامت این را کافی ندانستند و خواستار برق اضطراری در هنگام زلزله برای تهران بودند که لازم است این مساله هم مورد توجه قرار بگیرد و اگر لازم است اقداماتی هم در شورای شهر درمورد فیش برق انجام شود و ما آمادگی داریم تا آن را انجام دهیم.

بالا